Πληροφορίες Αποστολής

Για το Λεκανοπέδιο Αττικής

Τα περισσότερα προϊόντα παραδίδονται από εμάς με δικά μας μέσα, μετά από τηλεφωνική συνεννόηση ή από κάποια συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες μεταξύ 10.00πμ - 4.00μμ.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα

Υπάρχουν 2 τρόποι αποστολής:
  1. Με εταιρία ταχυμεταφορών (1-2 εργάσιμες). Το κόστος αποστολής βαρύνει τον παραλήπτη και δεν περιλαμβάνεται στην τιμή.
  2. Με πρακτορείο μεταφορών (1-2 εργάσιμες και παραλαβή από την έδρα του πρακτορείου). Το κόστος αποστολής βαρύνει τον παραλήπτη.

Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς επιβεβαίωση. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

Επιστροφές Προϊόντων

H Semicom GP Hellas AE και το www.semicom.gr, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση Ελαττωματικού Προϊόντος "DOA" (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν) υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Όροι Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων

Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival)
  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 5 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, μέσα στην πλήρη συνοδευτική συσκευασία του. Πρέπει να προηγηθεί τηλέφωνο στην εταιρία για ενημέρωση και έγκριση της επιστροφής για έλεγχο και λήψη κωδικού επιστροφής. Επιστροφές μη εγκεκριμένες ή χωρίς τον κωδικό δεν θα παραλαμβάνονται.
  2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ.
  3. Να μη φέρει ίχνη παραβίασης ή κακής χρήσης.
  4. Αμέσως μόλις το προϊόν παραληφθεί από τους τεχνικούς μας εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης στην περίπτωση που αυτό βρεθεί DOA γίνεται επιτόπου.
  5. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, υποχρεούται η εταιρία να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη στην αρχική τιμή αγοράς.

Διαδικασία επιστροφής

Αν βρίσκεστε κοντά στην εταιρία μας

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να προσέλθετε στα γραφεία μας και, αφού ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο και γίνει αποδεκτή η επιστροφή του, θα σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

Αν παραλάβατε μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών ή πρακτορείου
  1. Συσκευάζετε καλά το προϊόν με όλα τα συνοδευτικά αυτό, με τη πρωτότυπη συσκευασία και μετά μέσα σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Εξωτερικά αναγράφετε την διεύθυνση μας καθώς και τον κωδικό επιστροφής που σας δώσαμε.
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας αναφέρετε τον λόγο της επιστροφής και το στέλνετε μαζί με ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς του.
  3. 3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ή της εταιρίας ταχυμεταφορών, υπόψη Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου ή θα παραμένει στην εταιρία μας για 6 μήνες μέχρι να το παραλάβετε. Μετά την παρέλευση των 6 μηνών δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτό.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2801013, είτε μέσω e-mail.

 

  • GP
  • Ultrallife
  • Enersys
  • Panasonic
  • Saft
  • Arts Energy
  • Vision
  • Alcad
Developed by Sugarfree Design

Sugarfree Design